Psikologanne95 Merhaba canım.
Öncelikle merak edip soruyor olman çok tabii ama her birey kendine özgüdür.
Benim bebeğim şu anda 2 ay 11 günlük. Aşısını yakın yaptırdık. Çok şükür ki kızımda ne bir huzursuzluk ne de bir sıkıntı olmadı. Akşam saatlerine doğru ateşi 37’ye çıktı ama yükselmedi hiç. Gece de birer saat aralıklı alarm kurup kontrol ettim, çok şükür ateş vs olmadı.
Tavsiye olarak!!!
Aşıdan önce herhangi bir ilaç vermemeni öneririm. Sen daha iyi bilirsin tabi ama biraz araştırdığımda 37,5-38 dereceden sonra ateş düşürücü vermesi öneriliyor. Öncesinde asla verilmemesi gerektiğini okudum çünkü vücudun savunma mekanizmasına etki ediyormuş.
Ben kızıma bir ilaç vermedim ve sorunsuz atlattık kısacası. Darısı diğerlerine.