Hllysf tam olarak bebeklerimin arası istediğiniz gibi. İlk bebeğim 5 aylıkken hamile kaldım , kolay ve nasıl geçtiğini anlamadığım bir hamimilelik sonrası ikinci bebeğimi kucağıma aldım. Şu an 18 ve 6 aylık oldular. Zor hatta çok zor onlarla ilgilenmek hepsine yetişmeye çalışmak, kendime ait bir zamanım yok diye şu an bitik haldeyim belki ama ikisinin birbirine bakışı oynayışları enerji veriyor. Yine de kolay olmadığını bil. Polyannacılık oynamadan eksi taraflarını da düşün. Aile içinde “büyüğü” “küçüğü” diye adlandırıyoruz bebeklerimi(büyüğü uyandı küçüğü yattı vs. ) halbuki büyük dediğimiz 1 buçuk yaşında🤦🏻♀️ Büyük olduğu için uslu olmasını,kardeşini incitmeden sevmesini,anneyi yormamasını istiyoruz ama o da küçük bir bebek. Bazen onu ihmal ettiğimi ona büyük sorumluluklar yüklediğimi düşünüp üzülüyorum. Onunla doya doya oynama ilgilenme durumum olmuyor. Birlikte büyüyecekler birden büyütüp rahat edeceksin evet ama ikisiyle de gönlünce ilgilenemeyeceksin 🙄