Hllysf bende oglum 5 aylikken 2.ye hamile kalmıştim istemeden. Oglum 14 aylikken kızım doğmuştu. Annem yanimda 1 gece yatti. Normal, kesisiz dikişsiz dogum yaptigim icin çabuk toparlandim. Eğer dikişim olsaydi, iyileşene kadar annem yanimda kalacakti. Annemin evi 5 dk lık uzaklikta. Ilk zamanlar yemek konusunda cok yardimci oldu. Lohusaligim boyunca eşimde cok yardimci oldu yemek konusunda felan. Geriye kalan tüm işlerimi ben yapiyordum. Şuan oglum 16,5 aylık. Kızım 3 aylik oldu. Elbette zor. Ikisi de bebek. Biri aglasa diğeri de onun sesine uyaniyor. Dogum yaptigimdan beri eşimle oğlum başka odada yatiyor. Bende kızımla yatak odasinda yatiyoruz. 😂 ikisi ayni odada uyumuyot cünkü 🤷♀️ yani ikisi birden büyümesi güzel. Ama cok zor. Eşim olmasa cok cok zorlanirdim. Tamam gündüzleri öyle böyle idare ediyoruz ama gece olunca bizde yorgun oluyoruz. Cok sükür akşam eşim işten gelince oglumla o ilgilenir. Cocuklari eşime verip 40 dk duş ta duruyorum valla 😂😂 hem yalniz kalmak hem de suyun altinda tüm yorgunlugumu atiyorum. Eşimde iyi bakar. Ona güveniyorum. Eğer senin eşin de böyleyse, yani sana yardim edecegine inaniyorsan ve kendine güveniyorsan yap. Ama yok eşim ilk cocuguma bakmadi buna da bakmaz diyorsan, yapma. Benim annemin evi yakin ama ben bakmasina fazla izin vermiyorum. Cocuklarimin herseyiyle ben ilgileniyorum. Birde eşim. Başka kimse karişamaz bize 😊