Hllysf kendimi buna inandırıyorum ben de😅 ilk zamanlar zor oluyor ama sonra anne için de çocuklar için de çok güzel oluyor🤩 benden 15 ay küçük kardeşim var, ikiz gibi büyüdük halen birbirimize çok bağlıyız birbirimizin dostu sırdaşı olduk çocukluktan beri. Bu duyguyu tatmış biri olarak kızlarımında böyle olacağını hayal ediyorum ve bu beni mutlu ediyor. Umarım sizin için de hayırlısı olur🤗