Sinemkrsyk YazCilegi [bilinmeyen] ya siz ne kötü insanlarsınız,ama büyük ama küçük ,paylaşmaya değer gördüğü bi sıkıntısını yazmış kadın bu hal tavır nedir? Dalga geçercesine konuşmalar? Ayıp,herşeyden önce iyi insan olabilmeyi becerebilmek gerekir!
YazCilegi Sinemkrsyk Gereksiz kastığınız duyarınız bittiyse sizi çıkış kapısına doğru alalım. Selametle
Ozlemeymen [bilinmeyen] geciyor ama gecire gecire ailesine duskun olmasi sikinti degil tabiki ailesi saygim sonsuz ama orta yolu bulabilsin annesiyle beni karsi karsiya getirmesin istiyorum .
Sinemkrsyk Ozlemeymen Allahaşkına valla savunulacak yanınız kalmadı postun aşağılarına doğru indikçe,neden insanlara bişey anlatma derdi bu kadar,bu sıkıntınız da size kalmasın mı? neden insanları dalga geçirtiyosunuz kendinizle?
Ozlemeymen Sinemkrsyk bu sikkintim beni astigi icin paylasiyorum ok yaydan cikti bu gece anlatiyotum evet cunku doldum tasiyorum.
Ozlemeymen GmzSnn size son birsey suan kayinvalidimle gorumcem ayni odada goruncem sevgilisiyle konusuyor annesinin yaninda arada sohbetine dahil oluyor damat adayinin (yemin olsun ) kahkalar atiyorlar. Ve benim esim benden occugundan ayri yalniz bi odada. Valla ne diyem insallah benim oglumda babasi kadar hayirli bi evlat olur.
Umayduru Alpgdd senin baban çok şükür iyileşmiş ben babamı kaybettim. ben işteyken gece saat 11 bana hastaneden arayıp habere ettiler kalp masajı yapılıyor durumu ciddi diye ben o an işi bıraktıp devir yapmadan kimseye bi açıklama yapmadan arabaya atladım hasTaneye gittim belki 180 basmışımdır.gözüm bir şey görmedi eşimi bile aramadım.nerde uyudu naptı hatırlamıyorum bile.umrumdada değildi.senin için babanın kalp krizi geçirmesi önemli olmaya bilir .başkası için önemlidir .evet çerkezler ayrı oda yapar doğru ama böyle bir zamanda belkide eşiyle yatmak belki ayıp diye yorumlamış olabilir.belkide yanlız kalmak istedi.çok garipsiniz gerçekten
Ozlemeymen Umayduru cok gusel izah etmissiniz haklisiniz peki bu aciklamayi esimin bama yapmasi gerekmezmiydi? Yorgunum 3 aylik bebegim var uzanmisim 10 dk bi gozumu aciyorum kayinvalidem ee esin diger odada yatacakmis biz yatacaz yaninda gorumcenle. Baska odami yok neden brnim yanim?
sabri_sabri Ozlemeymen Bence Baska seye sinirlenmis olabilirsiniz Cok sacma bi sebep Yani Adam babasina uzulmus siz benle ayni Odada yatmamis die bosanmayi dusunuyosunUZ Biraz empati yapin onun yerinde sizde olabilirdiniz
Ebruelcin [bilinmeyen] kocanızin yanından kacmanz başlı başına bir sorun zaten. Zamanla birbirinizden sogursunuz, dinen de uygun değil, tabi sizin tercihiniz saygı duyulur
Esmaesila Ozlemeymen bence boşanmayı azına bile alma sen aklını kullan kocanı ellinde tutma yi düşün boşanmayı değil benim kaynanam kocamla arami bozduyordu zor kurtardim kocam çok değişti ben boşanmak bile düşünmedim sadece nasıl düzeltirim bu kocamı düşündüm çok şükür başardım 💪 kaynanam şimdi catliyor😁😁 eşim benim sözümden çıkmıyor diye evlilikgi bozulmak için kurulmuyor elinizden gelini yapın evlilikler çok çabuk bozuluyor artik büyük bir konu olmadimi düsünmeyin bile çocuğunuz varken tutunun benim yaşadıklarım kim yaşaydı çoktan boşanırdı 1 buçuk yıldır evliyim biraz daha kafam rahat
Ozlemeymen Esmaesila esim yalnizken cok ii hamileligim falan ama dogumdan sonra degisti en ihtiyacim oldugu zamam. Boylr seyler kucuk ama yavas yavas tuketiyor iliskiyi. Sogutuyor kendinden
Summ Eşiniz bence baba olmayı kaldıramamış. Ağır gelmiş. Erkekler evet değişiyor doğumdan sonra ama düzeliyorlar. Mesele senin eşinde bitiyor eşin yatmazsa kim olsa boş yerde yatar.
Ozlemeymen Summ insallah duzelir ama bu donem en hassas donem boyle zaman yanimda olmayacakta ne zmam olacak sogutuyor kendinden evet kucuk seyler ama.birikiyor bende isremem yuvam bozulsun ama ne yapayim beni aldatmasini bekleyeyim?
Summ Ozlemeymen karşınıza alıp konuşmadığınız sürece bişey düzelmez. Kendi kendine herşeyin düzelmesini mi bekliyorsunuz? Adım atın siz gerisi illa ki gelir. Fazla kuruntulusunuz ayrıca kimin ne yaptığına bakmayın. Bişey olsa herkes aman der geçer. Sevgi varsa herşey düzelirr
Esmaesila Ozlemeymen anladim canım rabbim yardımcın olsun dur bir durum gerçekten ama pes etme çabala sonra pişmanlık yaşama
Ozlemeymen Summ valla aldim karsima konustum bak annen beni cok uzdu bu donemde lutfen beni onunla yalniz birakma tekrar ayni seyleri yasamak istemiyorum dedim. Tamam dedi sonuc bu postata belirttim kocam o benim cocuguyla karisiyla neden yatmak istemez ha dun yatti bugun neden yatmadi hadi acisi var tamam. Kaynanamla ayni odada kalmak istemiyorum ama esim orta yolu buladigi icin kaliyorum
Summ Ozlemeymen soğumuş olabilir sizden ya da bu durumlarda arada kalmaktan yorulmuştur. Hep kendi tarafımızdan bakıyoruz. Erkekler ailesine laf edilmesinden hoşlanmıyor bu bi gerçek
Ozlemeymen Summ ewt ben ilk ihtimali daha yakin buluyorum malesef kendime onada saygim var acikca belirtsin bu durumu ayiralim yollarimizu benide boyle sacma span seylere sokmasin.