Ozlemeymen Akıl başka yere kaçtıktan sonra ne fayda canım .Kendini oyalasın anasıyla ailesiyle gidersin bi kaç güne birdahadaa gitme yani .Sen destek olmak için oradasın köstek olarak algılıyor seni sorunlu insan .İnsan ölüm karşısında daha çok kendi ailesine sarılır bu daha çok kendi kendine itiyor aileyi evlenmeseydi yani hiç ozaman .