Kadının lohusalıktan biraz duygu durumu hassas olabilir ama kalp krizi geçirmiş ölmemiş ya. Benim babamda 3 kere kalp krizi geçirdi. Anjiyo, balon vs oldu. Bebekli kadını bırakıp gidecek ayrı odada acı yaşayacak bi durum değil.
Kocası zaten ayrı kanepede yatıyor karısına söylemeden başka odaya gidiyor yatmaya. Bu kadın orada başçavuşun eşeği değil bi anda kaynana geliyor yatmaya. Evet boşanma sebebi değil ama konuşulması da gereken bi konu. Kocanız size bi şey söylemeden başka odada yatsa ne hissedersiniz. Bi post vardı burada herkes evlenmeden söz vermiş kavga da etsek küssek de yatak ayırmak yok diye. Normal bi zamanda bile sabah uyansanız kocanız salonda yatıyor olsa sormaz mısınız niye salonda yattın diye.
@Umayduru ben de Çerkesim ama evli çift gelince onlara oda yapılır. Gün içinde sarmaş dolaş olmazsın ama gece gider eşinle uyursun