Umayduru canim biz 3,5 yillik evliyiz ve ilk defa ailesinde kalmiyoruz ayri sehirlerdeyiz ama yilda birkac kez kaliriz esim zaten sizin dediginiz gibi cok mesafelidir ailesinin yaninda ama ozamanlae bilirdim baba deger veriyor onemsiyor hissettirirdi bunu tabiki kavga cikartmak degil derdim suan acilarina saygim sonsuz bende cok uzgunum ama bu boyle olmamaliydi