MMertinannesi Ozlemeymen bence siz biraz sakinlesin bebeginizle ilgilenin onlarin bi gülusu bizlere herseyi unutturyor ve suan orda esinizin babasi hastayken tartisma cikarmayin esinize bu surecte yardimci olun ona onun yaninda oldugunu hissetirin iyilesip kendi evinize gittiginzde tartismanizi yapin..Baskalari sizin aranizdaki tartismalara sahit olup mutlu olmalarina izin vermeyin bence 😊
Ozlemeymen MMertinannesi yok zaten sessizim ama cok sinirlendim cok uzuldum kirildim. Tabiki boyle bi durumda tartisma cikarmam belkide bu yuzden yazdim buraya hemen. Ben ona inanin anlayisli davraniyorum zaten dogumdan sonra sizde bilirsiniz ayriyiz sadece odamiz bir sadece kayinvalidemle yatma fikri beni cileden cikardi cunku gercekren lohusaligimda cok uzuldum. Ama bn esime bu kadar anlayis gosterirken boyle yapmasi uzdu
Ozlemeymen Umayduru kirk gun boyunca kayinvalidemle kaldim ve bu bende buyuk travma yapti ve esime bunu soyledim esimin yapmasi gereken tek sey bizimle ayni odada kalmasiydi ( yoksa benim bu duruma acisina saygim sonsuz ustelik bana bi aciklama yapmasi bununla ilgili)
Umayduru Ozlemeymen bence eşinize şu an destek olmanız lazım babası ölümden dönmüş.kimbilir onun psikolojisi nasıl.bir travma yaşamış .eğer bu anında böyle saçma bir şey için kavga ederseniz bunu asla unutmıyacaktır yani ben olsam unutmam .lütfen biraz daha anlayış bencil olmayın .yazdıklarınızdada aman aman bişey göremedim kadın yanınıza yatmışta nolmuş.40 gün yanınızda kalmasıda 40 gün yanlız bırakılmaz inancından geliyor kadın kendince iyilik etmiş .belkide eşiniz aile büyüklerinin yanında sizle yatmak , ilgilenmekten vs den utanıyordur çekiniyodur.biz çerkeziz misal çerkezler herşeyden utanır çekinir saygısızlık yapmaktan korkar.biraz daha anlayış
AliyeAsel Ozlemeymen canım sakin ol bencede olabilir üzülmüştür ve ben hep bunu diyorum biz nasıl bir lohusalık geçiriyorsak erkeklerdede oluyor bu durum zamanla düzelir boşanmak aklına gelecek en son şey mi olmasın
Ozlemeymen AliyeAsel doguma kadar ruya gibi bi evliligim vardi gozumun icine bakan harika bi es ama ne zaman dogurdum geldim dogumda iki annemde vardi esim biranda yuzcevirdi bana kirk gun ben kayinvalidemle gece gunduz yasadim esim yuzume bile bakmadi halimi hatrimi sormadi ve kayinvalidemle cok zor gunlef gecirdim cocugum emmedi ilk etapta hic ugrasmadi emsin diye bosver her bebek emecek diye birsey yok bende emzirmedim birsey olma dedi daha ne diyetim size anne sutunden mahrum kaldi benim ilkbebegim acemiyiyin kotu bi hamilelik gecirmisim. Simdi birseyler duzelmisken basa dondk
MMertinannesi Ozlemeymen anliyorum seni iyi yapmissin buraya yazmakla ..Belki o da babasina cok uzulgu icin yanliz kalmak istemis o an sana soylememeis dalginmis diyelim ..Bu sebep yuzunden esini kotu koca yapma eminim cok da guzel gunlerinz olmustur cok mutlu oldugunz gunlerinzde vardir onlari dusun😊Kiz benim kocam sinirliyken bana oyle laflar eder kizar bagirir cagirir sinirlisin sakinles sonra konusurz derim😂😂sonrada sinirliyken herseyi soyluyom ciddiye alma der ..ne yapim bosayinca onun gbisini nerden bulim baska..Iyi gunleri dusun😂Hatta ben yerinde olsam kaynanaya cocuga sen bak ben biraz kocamin yanina gidim iyi mi diye bakim de
Arasdamla Ozlemeymen ne boşanması şu an içinde bulunduğun psikoloji zaten felaket ani karar alma babasının rahatsızlığı da var kafayı takma su süreç geçsin
Ozlemeymen [bilinmeyen] doguma kadar ruya gibi bi evliligim vardi gozumun icine bakan harika bi es ama ne zaman dogurdum geldim dogumda iki annemde vardi esim biranda yuzcevirdi bana kirk gun ben kayinvalidemle gece gunduz yasadim esim yuzume bile bakmadi halimi hatrimi sormadi ve kayinvalidemle cok zor gunlef gecirdim cocugum emmedi ilk etapta hic ugrasmadi emsin diye bosver her bebek emecek diye birsey yok bende emzirmedim birsey olma dedi daha ne diyetim size anne sutunden mahrum kaldi benim ilkbebegim acemiyiyin kotu bi hamilelik gecirmisim. Simdi birseyler duzelmisken basa dondk
Arasdamla Ozlemeymen bebeğine odaklan şu an başka şeyleri dusunmemeye çalış belki şu an ki ruh halin yanlış karar vermene sebep olur
Eylul2018 Ozlemeymen sakin olun bence bu gibi durumlarda erkekleri anlamak zor olur.. siz yanında olmak istiyorsunuz aslında sizi inciten bu bence.. onun böyle davranması sizi üzmüş ama babası hasta belki oda böyle davranarak kendini ii hissediyordur
Ozlemeymen Eylul2018 aynen oyle ben zaten anlayisli davraniyorum zaten anlayissiz olsam bu kadsr hircin olmam cunku umursamam ama onunda boyle yapmasi bide kayinvalide faktoru beni cileden cikartti. Ben yanliz kalirim odada sorun yok
Ozlemeymen MMertinannesi bende sizin gibiyim boyle birseydrn yikmak degil hatta inanin herkes der ozlem amma kocacisin derler hep sukur derim ki zaten ii bi kocam vardi Ama doguma kadarmis birkac kezde internette kizlari aratmis degisik degisik tanimadim mamken gibikiZlar surekli elinde telefon boyle seylerinide yakaladim iyice sogudum anlayacaginiz. Ha belki aldatma boyutuna gecmedi ama o yolda hizla ilerliyor.
Nilufer Ozlemeymen sen burdaki yorumlara bakma sakin aklini bulandirma bunlarla baksana herks ayril diyor belki uzuntuden oyle olmustur bi kac gece ayri yat nolcak sanki yine gelecek senin yanina takma boyle seyleri buradaki bos yorumlara aldirma bosanmak kolay ama gerisi zor
Ozlemeymen Nilufer yoo kimse bosan demiyor herkes beni suclamis mesele boyle zor bi durumda kocamla yatamamk degil belki postumda ole anlasildi ama ben kirginim kizginim uzgunum kocama yaninda olmak istiyorum bana sirt ceviriyor oda yetmezmis gibi hadi diyorum acisi var ustune gitmeyin sma kaynanayla yatmak ne arkadas( yorumlara bakarsaniz kaynanamla yasadiklarimj belirttim)
MMertinannesi Ozlemeymen o kadarini bilemem tabi belki daha fazla yasadigin seyler vardir hep birikmis birikmis ..Oldugu kadar olmadigi kader hakkinzda hayirlisi olsun diyelim o zaman
Ebruelcin Ozlemeymen bütün kötü yorumlara rağmen anlıyorum sizi, lakin acele karar vermeyin, bende bu durumda değersiz hissederdim kayınvalidemin yaninda böyle durum yasansaydi, kizginliktan soguk hissediyorsunuzdur, ikinizde atlatirsiniz bu günleri,
Elifnazinannesi Eşine sordun mu nedenini çok saçma bir şey yüzünde alınganlık yapmissin bence yarın bir gün bebe büyüünce ana babamla niye ayrıldınız diye cocum yanımda yatmadı şu gün diye nasıl söyleceksin ayrıca şerefsizlik mi yapmış namussuzluk mu yapmış ne için boşanacaksın oturup durumuna şükret ne eşler vae karısına gün yüzü göstermeyen bunlar gelir geçer düzeltilir bi hatadır etmiştir azıcık sabret alttan al sus yeri gelince lafı koy gediğine bak bakalım bi daha yapabiliyor mu azıcık sabir yani biraz yol yordam bilmek lazım çocuk yetistireceksin dedifini yapmayıp vaska türlü hareket yapsa bu çocuk olmamış dışarı atacam mi diceksin benim ne arksdsslarim var kocssna çocuğunun hava makinasını yalvararak aldırdığını duyduğum bebe pisik olmuş pisik kremini ben kocası gelmeden aldim almiyodu şükret şükret
Ozlemeymen Elifnazinannesi Elifnazinannesi mesele ayni oda meselesi degil ben olabildigince anlayisli oldugunu dusunuyorum ama benim ona ragmen deger gormemem iyice cekti kendini benden buda tuz biber oldu zor gunler gecirdim gecirtti ayrica maddiyata deyinmissiniz bende calisiyorum ve butun paramiz ortak hani ole esime vermemizlikte yapmiyorum
Ozlemeymen Umayduru canim biz 3,5 yillik evliyiz ve ilk defa ailesinde kalmiyoruz ayri sehirlerdeyiz ama yilda birkac kez kaliriz esim zaten sizin dediginiz gibi cok mesafelidir ailesinin yaninda ama ozamanlae bilirdim baba deger veriyor onemsiyor hissettirirdi bunu tabiki kavga cikartmak degil derdim suan acilarina saygim sonsuz bende cok uzgunum ama bu boyle olmamaliydi
Nilufer Ozlemeymen kaynanalar hep boyle zaten uzaksin bos ver sikinti etme kendine bende dogumdan sonra boyleydim ama gun gectikce cocuk olduktan sonra daha cok baglandi bana bilmiyorum belki seninki bunalmistir kuzum olur boyle seyler gecer insallah bi an once cozersin sorununu
Ebruelcin Ozlemeymen anasinda iş yokmuş asıl, ne demek kocan yatmak istemedi, oğluna eşinden ayrı yatmak da ne demek diye sorması lazım, ya da bunu sana kizim biraz yalnız kalmak istemiştir diye konuşması lazım