xbiranne aşıların sağlık kuruluşunda yapılma nedeni o anda bir komplikasyon gelişirse müdahaleye elverişli bir acil müdahale odaları olması. Aşı anında bir sıkıntı olmadıysa bence bundan sonra da olmaz. Yine de bundan sonrakiler için bence sağlık ocağında yaptırın. Ne olur ne olmaz.