xbiranne bugün 2. dozu ben de evde kendim verdim🤦🏻♀️ Doktorumuz yapıyordu ekstra aşılarımızı ama hastaneyle olan anlaşmasını bitirmiş, 20sinden sonra hazır muayenehanesi. Sağlık ocağımızı zaten sevmiyorum, verdim valla. İçmez ya da çıkarır diye korktum ama bir sıkıntı olmadı🌸