naimeada tabak olarak Oioi aldım, kaşığı şu an kullanmayacağım için almadım🌸 BLW yapıyoruz, kaşık yerine yine Oioi bardak aldım. Çorbasını, yoğurdunu vs bardakla vereceğim🌸 Alıştırma bardağı değil ama Avent’in 4+ alıştırma biberonunu almıştım, kendi mamasını 4. Aydan beri kendisi içiyor zaten. Direk pipetli mi alsam diyorum, karar veremedim henüz🌸 şeftali, muz, yaban mersini vs için de meyve süzgeci aldım. Sanırım Wee Baby🌸 Avent Wasabi hediye geldi, mama sandalyesi bu hafta sipariş edeceğim🌸 Ayrıca sadece onun için kullanacağım ufak bir kesme tahtası, kullan at örtüler, dışarıda yiyeceği öğünler için önlük, yemek termosu ve cantası da almayı planlıyorum🌸