@naimeada oioi ler gerçekten çok güzel ama ben pahalı buluyorum açıkçası. Ne olur ki yani bizim kullandığımız tabağı kullansak? Ben damağına zarar vermemesi açısından silikon kaşık aldım wee baby 2li olandan ama sebzeleri filan normal cam kasede ezip yediriyorum, mama sandalyem halamdan almıştım chicco polly ama bence fazla büyük, alıştırma bardağı avent aldım ve gerçekten çok güzel 6aylık kızım kendisi tutup içebiliyor, wasabi buhar makinesi aşırı pahalı olduğu için gittim ikeadan buharda pişirme aparatı aldım 33₺ye çelik tenceremin içine koyuyorum mis gibi pişiriyor, bir de wee baby silikon meyve süzgeci aldım kızım onu kendi kullanabiliyor ve diş yerlerini kaşıyor. Ha bir de küçük kavanozlardan aldım içine yoğurt mayalıyorum yanıma alıp dışarıda yedirmesi çok kolay oluyor 🤗