Naz_N Perissmom mamayla beslendiğimiz 5. Aya yakın başladık. Direk blw olarak başladık, brokoli verdim ilk. Tatlı patates, avokado, havuç, muz, şeftali diye gitti🌸
Perissmom Naz_N boğazına kaçar diye çok korkuyorum aslında bence çok keyifli bi beslenme yöntemi bebek için çok iyi ama cesaret edemiyorum🙁
Naz_N Perissmom aslında ne kadar erken o kadar iyi, er geç tanışacak katı gıdayla ve inanın yapabiliyorlar. Bu alanda birkaç video izleyin derim, cesaretlenirsiniz bence☺️🌸
teomom naimeada yemeğini ayrı hazirlayacaksaniz mini tencere tava kesinlikle tavsiye ederim. Bim den almıştım mini tencere en fazla iki kere yemelik oluyor her şeyini onda yapıyorum. Oioi kullanıyorum ve çok memnunum. Pahalı geldiği için ilk daha ucuza bambu set almıştım ama doğru düzgün kullanmadan mama sandalyesinden atıp kırdı. Oioi bölmeli tabak kase ve önlük aldım. Evet pahalı ama daha uzun kullanılıyor. En azından bölmeli tabağını almanızı tavsiye ederim. Buharda pişirme aparatı aldım ama başlarda meyve sebze tadimlarada kullandım daha sonra kullanmadım. Chicco alistirma bardağı aldım akitmiyor ve kendi icebiliyor. Wee baby silikon uçlu kasiklari çok güzel ve meyve süzgeci de çok işe yarıyor aklıma gelen tecrübe ettiklerim bunlar. Kolay gelsin :)
teomom Perissmom yaklaşık 3aydir kullanıyorum makinede yikanmiyorum ve doğal icerkki deterjan kullanıyorum renk vermedi. İç kısmında hafif kararma oluyor gibi arada sıcak suyla geçiyor.