FidanDemir valla ben hiçbişi yapmadım emziriyorum zaten doğumdan sonra hiç iştahım yoktu ama fazla bişey yiyemiyorum eski halime döndüm hamile kalmadan evelde böyleydim hamileliğimde iştahım çok arttı ki 1 aylık oğlum şuan 5.700 gr 🧿 Maşallah yani tombik yani 3.585 doğdu beni aşırı acıktırıyodu doyma hissim yoktu yani