Deniz00 FidanDemir tam buğday öiya tohumlu ekmek al canm şok da var 8 tl sabah kahvaltıda 1 tane akşam yemekde 1 dilim 1 hafta gdyr o ekmek çay şekersz şeker yok yani akşam 8 den sonra bsy yemek yok şekersz çay kahve olur herşey sade olmalı sodan da çorba sebze yemeği bir tabak ye salata istediğin kadar 👍😘😘😘
Deniz00 Deniz00 1 ayda 10 kilo verdm oraya başlamadan 1 hafta önce şekeri bıraktm gttm kendm 2 kilo verdm 1 haftada gttm sen düşün şeker zarar emin oll
FidanDemir Deniz00 o ekmekten yiyorum ztn iki haftadir ama iki dilim yiyom hep yoksa doymuyom ben doymayinca oğlum da doymuyo
FidanDemir Guguni ay çok teşekkür ederim canım senin durum gerçekten vahimmiş 🤦 çok kötü bişey ya kilolu olmak hiç bu kadar kilolu olmamıştım ilk defa bu kadar siskoyum insanların AA ne kadar kilo almışsın demesine sinir oluyorum sanki isteyerek aldim 🤷
Mucizem27 FidanDemir bende 70 le hamile kaldım 110 la doğuma girdim kızım 1,5 yaşında hala aynı kilodayım ve emziriyorum 😣
Deniz00 FidanDemir kilonu ver sonra dikkatlicr gene yersn ben verdiğimi geri almyrm vernce geri almayandanım sende ölesndr belki
Mucizem27 Guguni merhaba okurken kendimi okudum bende 70le hamile kaldım 110 la bitti aramızda çok bişi yokmuş kızım 1,5 yaşında hala aynı kilodayım emziriyorum üstelik
FidanDemir Mucizem27 ama nasıl çok kilo almışsın ya ben tüp Bebek ilaçlarından kilo almisimdir die dusunuyodum demekki normalde de aliniyomus
Mucizem27 Guguni emzirme kilo verdiriyo diyorlar ama galiba kişiden kişiye değişiyor bu ben hiç veremedim çayımı bile şekersiz içiyorum çok dikkat ederim emzirme vücutta su tutuyomuş sütten kesilince artık iyce ümidimi yitirdim hiç veremicem gibi geliyor 😖
ZMK FidanDemir 1 hafta önce başladım 3-4 gün yapabildim 1 kilo gitti diyete devam çok yemek yiyen biriyim ama hızlı kilo veriyorum
FidanDemir Mucizem27 Allah Allah niye acaba ben yemezsem hemen veririm eminim ama yemezsem de süt olmaz işte sadece anne sütü veriyorum çocuğum aç kalsın da istemiyorum
naimeada FidanDemir Ben tedbirlerimi alıp çıkıyordum gelincede duş alıyordum oluyor bitiyordu.Tatlının fazlası zararlı zaten azaltmakta yeterli olur.Evde spor yapabilirsiniz buda bir yöntem.☺️
FidanDemir naimeada aynen canm haklısın bnm eşim yurtdışında bende kaynanamgille kalıyorum o yüzden pek rahat degilim insallah bı an önce eşimin yanına gdersem raht raht yaparım sporumu filan 🤗
naimeada FidanDemir Anladım,benim eşim çok yardımcı oldu bu süreçte.Sabahları eşim işe gitmeden çıkıyordum,akşam eşim işten gelince çıkıyordum hallediyorduk.Yurt dışına gittiğiniz de kendinize bir program hazırlar uygularsınız.☺️
ZMK FidanDemir ben az yesem de sıkıntı yok süt açısından biraz azalsa bile iyi olur benim için o yüzden diyet yapıyorum ekmeği tatlıyı abur cuburu çıkarttım hayatımdan