FidanDemir merhaba. benim de bebeğim 4,5 aylık. Yaklaşık 1 aydır diyet yapıyorum ve hafif sporla destekliyorum 5 kilo verdim bile. Cidden emzirirken hızlı verirsin demişlerdi de inanmamıştım oysa ben ayda bir kilo zor verebilen bir insanım. Benim durumum daha vahim normalde idealim 60 civarı ama ben 72 ile hamile kaldım Doğumda 100 kiloydum 🙈🤦🏻♀️
Doğumdan sonra hemen 90 oldum. Aynıydım, şimdi 85e düştüm yavaş yavaş vereceğim inşallah daha yolum uzun…
siz de 3,5 Aydan sonra yavaş yavaş başlayabilirsiniz şöyle ki diyet dediğim şey dengeli beslenmek aslında. Ekstra şeker ve hamurişi yememek, akşam 7 den sonra yemek yememek ama emzirdiğimiz için tabi açlık olduğu anda ( ki kan şekerinin düşmesini beklemeden) yoğurt kaju meyve gibi takviyelerle sağlıklı bir şekilde geçiştirmek. Haftada 3 gün de hafif egzersizlerle desteklerseniz de rahatlıkla verebilirsiniz 🙏🏼👌🏼 Beslenme konusuna yeterince hakim değilseniz bir diyetisyenden yardım almanızı önerebilirim , kolay gelsin 🙋🏻♀️