CocukGelisimci aklında bulunsun 4aya girdiği zaman ağlama krizleri başlıyo sürekli ağlıyo biz asi olduktan sonra çok ağlamaya başladı 4ay atağı oluyomuş hemşiremize sordum ağrı kesici verebilsin demişti enazindan sen rahatlarsın demişti çünkü beni çok bunaltiyodu aklında bulunsun