CocukGelisimci Sedaaa1 sifa versin Rabbim emerek uyuyor bnm bebegim de sürekli kalkıyor geri kalkıyor
CocukGelisimci Kuzumm aynen yaa uykusuzlugum hic sorun deilde canın yanmasına dayanamıyorum dipinden ayrılmıorum
rabiakilic2626 CocukGelisimci ıyi gelir enazindan 😊geçmiş olsun tekrardan eylülde bizimde var aşımız 🥺
CocukGelisimci rabiakilic2626 Saol cnm valla bn bu aşı da mavfoldum cok aşırı huysuz 😏😏 aglayınca icimden bir parca kopuyor sanki . 4 . Ay aşısı mı olacaksınız