Merveeliii Alpaslaninannesii maşallah benimde sütüm öyleydi bebeğim boğulacak diye korkuyordum emzirmeden önce gogsumu sağıp emziriyordummdaha ıyi Emiyordu
ALPASLANINannesi zaynebimmm isimler karismis canim :) benim bebegim 14 aylik emmeyi birakali cok oldu :)
HeyArnold Alpaslaninannesii çoğalır ben hem makine tipi hem elle sagiyordim hele elle sağmak beni çok yoruyordu. Doğumdan 3 ay sonra artık sagmayacagim dedim evet yine sızladı ama bir şekilde düzene girdi inşallah senin de öyle olacak
lvn1221 Benimde öyleydi makas arkaya yaşlanma fln çare olmadi meme reddi oldu artık sağarak veriyorum 3 aydan sonra fln tazyikte kalkiyo. Ada çayı sütü azaltıyomus meme reddinden sonra duymuştum bi bardak dene istersen ama dikkatli ol
Rabik42 Alpaslaninannesii 3.ayda düzeldi süt normale döndü öncesinde makinayla sağıp süt normal tazyike dönünce emziriyordum smdi normal emziriyorum 3. Aydan sonra düzene girdi
M-A-R-M Alpaslaninannesii Yok çünkü biberonu da almıyor benimki ikizler Allah tan diyeri içiyor sütüm kesilmiyor.
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Alpaslaninannesii benimde aynıydı bir süre sonra alışıyor biraz öksürük oluyordu ozaman. 🤷♀️
Krgztuba M-A-R-M M-A-R-M aynı bizde öyleyiz 3.5aylık oldu hala aynı ben yatarak emziriyorum ve uykuluyken o zaman yavaş yavaş emdiği için sorun olmuyor.uyanıkken emmek istiyor ama acele ettiği için bogulcak gibi oluyor bırakıyor memeui
Krgztuba Alpaslaninannesii uyanıkken ememiyır çok üzülüyorum her yolu denedim tazyik gitmiyor sagıp veriyorum bazen mecbur kalıyorum
lvn1221 Zamanla alışıyor diyenlere bakmayın benimki alışmadi meme reddi oldu korktu memeden sürekli boğazında kaldığı icin şimdi sabah akşam sagiyorum😔