Alpaslaninannesii Ben cok çektim 5.5 aylık oldu hala sabahları aynı şekilde zorlanıyorum. Doktor hiperlaktasyon dedi. Süt sağıp dolaba atıyorum bırak dedi bıraktım artık sağmıyorum cok zorda kalınca önden elimle lavaboya falan sağıyorum rahat emiyor. Öndeki sütte de su çok oldugu için onu dçktüğüm için yavaş yavaş su takviyesi yapmaya başladım.