Alpaslaninannesii kizlar sütüm cok fazla tayzikli resmen cocuguma dogru fiskiriyor ne yapipta azaltabilirim bunu bebegim yetisemiyor yutkunmakda bogazina kaciyor 😔
Goknurakyol Alpaslaninannesii Canım sadece elinle biraz sağman gerekiyo ama oda aman aman etki etmiyo makineyle sağım sakın yapma çünkü makineler tazyiki daha çok artırıyor . Bebek 4.aydan sonra tazyikle baş etmeyi öğrenecek sen sadece telaşlı emdiği zaman parmagınla hafif memeden uzaklaştır soluklandıktan sonra tekrar ver ve hafif arkaya dogru uzanarak emzir ben bu şekilde çözüm bulmuştum .
bayankitapkurdu Alpaslaninannesii 4 aydın yaşıyoruz geçmiyor azalmıyor. Emmeye başladıktan yaklaşık yarım dakika sonra başlar tazyikli gelmeye. Küçükken yetiştiremezdi çıkarır parmağımda bastırıp durdururdum. Şimdi emiyor çok şükür boğulma olmuyor
gezentianne Melindaninannesi Sağdıkça daha cok artıyor ben de sağıp dolaba atıyordum daha beter coğaldı ve doktor sağma dedi
Nurdane111 Emzirirken yarı yatar bir şekilde arkanıza yaslanırsanız sütünüzün akış hızı azalır İlk aylarda bende de aynı problem oluyordu Böyle çözüm bulmuştum
zaynebimmm @ALPASLANINannesii#arkana yaslan bebesi yari oturur pozosyona getir baktin hizlanio yutkunma cek. memeden
ALPASLANINannesi zaynebimmm isimler karismis canim :) benim bebegim 14 aylik emmeyi birakali cok oldu :)
Mom626363 Buyuk ihtimal yeni dogum yaptin suan cok gelir fazla geleni sag dolaba at zamanla sutun azalacak bebegin emecegi kadar kalacaktır. Emzirmeden once azbisey sag oyle emzir
HeyArnold Önden sağım falan bende hiç işe yaramadı ilk 3 ay her türlü sagmakla geçti gunler. Büyüdükçe bebek alisacak
HeyArnold Alpaslaninannesii çoğalır ben hem makine tipi hem elle sagiyordim hele elle sağmak beni çok yoruyordu. Doğumdan 3 ay sonra artık sagmayacagim dedim evet yine sızladı ama bir şekilde düzene girdi inşallah senin de öyle olacak
Aryemus_3 Alpaslaninannesii arkana yaslan eğik bi şekilde bide makas yap sıkıca zamanla düzelecek bu durumda
HazalRodin Alpaslaninannesii bendede durum ayni ve mecburen memeyi bebeğin ağzından çıkarıp sırtını biraz oksayip oyle veriyorum 😔
M-A-R-M Alpaslaninannesii sırf bu yüzden iki haftadır meme reddi ýaşıyoruz. sadece geceleri uykudan anca verebiliyorum o sırada bile boğazında kalıyoruz ondan kendini çekiyor içmiyor
Krgztuba M-A-R-M M-A-R-M aynı bizde öyleyiz 3.5aylık oldu hala aynı ben yatarak emziriyorum ve uykuluyken o zaman yavaş yavaş emdiği için sorun olmuyor.uyanıkken emmek istiyor ama acele ettiği için bogulcak gibi oluyor bırakıyor memeui
Kerevizkafa Alpaslaninannesii canım memeyi makas hareketi yaparak ver elle sağım yaptıktan sonra yani memeyi işaret ve orta parmağın arasında tutarak ver bu genelde emziren annelere yanlış bir tutuş olarak söylenir bunun nedeni memeden sütüm geliş hızını yavaşlatması yani sen ve senin gibi annelerimiz uygulayabilir sorun yok denemediysem bide bunu deme bakalım inşallah faydası olur
alpin-annesi Alpaslaninannesii biz de 40 günlük olduk çözüm bulamadım 😔🤷🏻♀️ Hep boğazında kalıp mosmor oluyor mecbur sağarak veriyorum
anne15 Alpaslaninannesii fazlası zarar azı zarar 😂 bende de var aynsu meme reddi yasadık haladaha varda eh işte bastaki gibi sorun yaratmıyo. Yan yatarak emzirmekte fayda buldum fazlası akıyo. Arkaya yaslanarak emzirme + makas tutusu. Birde emzirme öncesi elle sağım ve soğuk kompres