anne15 Fatmabgoksel o meme/mama redleri cok kötü bende yasadım . Devam ettirebilir kilo alımı azaldı mı sizde de ?
Fatmabgoksel anne15 gecen ay 600 gr almisti baygi azaldi bu ay bilemiyorum ama 300 alsa sukrederim herhalde 😔
amineerva anne15 benim kızım 4 aylık anne sütü almadığı için doktor başlayabilirsiniz dedi havuç patatesle başladım ama havuç alerji yaptı kabağa geçtim bir hafta sonra meyve ekleyeceğim sonraki hafta da yoğurt. Doktorum böyle önerdi. Haşlayıp vermiyorum ama çok küçük olduğu için çok sulu çorba şeklinde verdim zaten iştahsız bir bebek olduğu için sevmedi
amineerva anne15 önermiyorum demedim vermiyorum dedim kimseye bir şey önerecek kadar tecrübem yok, çocuğa zehir veriyormuşumcasına acıklı bir emoji koyduğunuz için de teşekkür ederim. Doktor ne derse onu yapıyorum, sevgiler.
Birgul anne15 ben bir cay bardagina bir bucuk cay kasigi maya koyuyorum.sutun derecesi 40derece oluyor.sonra iyce sariyorum bardagi sicam yerde 5saatte oluyo aslinda
Birgul Alp17 40derece sutun derecesi bir bucuk cay kasigi yogurt koyuyorum ama yogurtta ılık olcak soguk olmycak asla.sonra bardagi sariyorum sicak yerde bekletiyorum 5saatte oluyor
anne15 amineerva yok ya öyle sey zaten düşünmedim ifadeyide öyle düşünüp koymadım kendimde iki gün oldu baslayalı şaşırdığım içim öyle yaptım yadırgamadım yanlış anladınız
anne15 Fatmabgoksel benimde hep 600-700 aldı baslarda son iki ayda 500-400 almış öyle 1000 gr almadık hiç
amineerva anne15 tamam o zaman teşekkür ederim açıkladığınız için çok küçük olduğu için sebzeyi haşlanmış da olsa katı kıvamda yiyemez diye çok sulu çorba şeklinde verdi doktor ben de çok bilgili değilim zaten
anne15 amineerva buharda olunca vitaminleri kendinde kalıyo suda olunca suya geciyomuş ben öyle duydum buharda haslamak için aparatlardan aldım o yuzden ama gelene kadar yarın suda haslıcam bende
anne15 Betull28 ay masallah inş benimkide toparlar kiloyu cok iyi değil ama düşükte değildi ama inş az alır yine . Sindiirmde sıkıntı yasadınız mı baya kucukken baslamıssınız cunku
anne15 Esleminannesi17 mama baslatmadılar mı erkenmiş siZinde 🙈 bana 5 erken dendi cevremden hep içim bi heycanlı bi huzursuzdu baslarken
amineerva anne15 suyunu da içirdiğim için vitamini kaybolmuyor o zaman ama suda haşlayıp tek sebzeyi çıkarıp versem o zaman vitamin gider
Betull28 anne15 yok yaşamadım yasaydım bırakırdım.. bende çevredekilerin tavsiyesi üzerine başladım hiçbi sorun olmadı şükür
amineerva anne15 işte benimki de anne sütü almıyor diye başlattı doktor ama ben de bi tedirgin oldum azcık veriyorum
anne15 Esleminannesi17 aa ah şu bebekler yok mu .. bizimde meme reddi yasadık 3,5 ay yeni emiyo bir iki haftadır anca. Ondan az aldık galiba kilo o yızden baslattı doltor gayet iyi desede kilosuna