anne15 benimki de doguştan reflulu 2.ayindan sonrada buna birde istahsizlik eklendi. 11 aylik olduk dün hala tam gaz devam. Şu sira bir haftada 5p0 gram vermiş ama hic mi hix yemiyor eskiden de yemiyor diyordum ama suankine gore yiyormus megersem. Cocuk 13 saat dyrdu lokma yemeden gecen gun. 4 aylikkende bir gun boyu 24 saat durmustu. Hayret ediyorum nasik durduguna. Sütümde o kadar coktu ki hem ona icirirdim ictigi kadar hem dondiricuyu doldururdum. Burda bile vermeye adam aradim ama bulamadim. Bende kestim sutten 7 aylikken zaten hic emziremedim hep sagdim. Cokta yiprandim bide manuelle sagiyodum icmiyo madem biraktim sagmayi. Cokta dertliyim uzun yazdim😊