anne15 4ay 3 günlükken başladık çünkü meme reddi vardi ve oğlum mamayi icmiyor hic, butun gun emmemisti, acliktan uyumuyordu, doktorumuza yazmıştım yogurt verebilirsin demisti, ishal oldu yudum yudum su verebilirsin demisti, sonra memeyi almaya basladi ama ben yogurda devam ediyorum suan 4 ay 18 günlük, büyük ihtimalle 10gun sonra randevumuz var doktor baslatir herhalde