Esleminannesi17 Yapraksarmam yaa beterin beteri var dimi. Sizinki o kadar durmuyor demek ki. Siz sukredin bakin benimkinjn durmu dogdu digali bu sekil. El kadardi gene boyleydi yasina gelecek hala boyle
Yapraksarmam Esleminannesi17 ay 8 aylık 7 kilo mu benim ki 2,5 aylık 7 kilo bi sorun mu var acaba bebeğimde. yazmış 😕
Karadeniz Yapraksarmam üzülme canım ya benim kzim da şuan 9 ay 21 günlük 1 ay öncesinde 7.500 falandı ve gecen ay hiç kilo almamış doktor çok hareketli olduğuna bağladı yani tam hareketli zamanları artık sağlıkları olsum yeter ki beslenme konusuna gelince oyun ile yediriyorum arada kırmızı balık flan açıyorum diğer türlü o şekilde yediriyorum yanlız değilsin yani üzülme
Esleminannesi17 Yapraksarmam duruyir canim valla goren inanmiyor yemedigine ama yalan borcum yokya. Dun gece 3ten ertesi gun 3e kadar bisey yediremedim. Bi mama kaldi yedigi onuda bu sekilde iciyor iste. Amin amin cumlemize
Durununannesi_ Yapraksarmam ben de her öğün taze hazırlarım. Nelee pişiriyorsunuz ? 4 ayda geçmiştik ek gıdaya. Şimdi 1,5 yaşında
Yapraksarmam Durununannesi_ şehriyeli tarhana,tavuk çorbası,yoğurt çorbası,muzlu irmikli muhallebi,un çorbası,pirinç çorbası aklıma gelenler bunlar 🤗
minnosvetontis Yapraksarmam 7. Ayinda bizimkinnde birden istah kapanmisti ustune birde hasta olmustu onun sebebiyle dha da istahsizdi kandirarak ne yalan solim cizgi flmlelr sarkilarla kadrirak yedirydim. Kendiliginden duzeldi. Bazi donem olabiliyor heralde. Belki sizin disde olabilir gelen giden varmi. Ben artik dise yormuyorm hic biseyi cikaramad bi turlu sagligi olsunda 🥴🥴 8 aylik olduk birzdaha iyi istah durumu sevdigi seyelr teklif edin genelde. Birde benimki mamada istemiyordu. Bi kac kez denedim vermedim saatlerce kendi acikip istedi. Belkide kendi hallerine birakip aciktigini hissetmelerini saglamaliyiz. Ama ana yuregi iste olmuyorr 🤷🏻♀️
Yapraksarmam minnosvetontis iki dişten başka bsey yok bizde 🤗 denilenleri dinleyip zorlamayacağım kendi haline bırakmayı düşünüyorum 🤗