Mom35 Yapraksarmam Canını sikma kuzu herşeyi yiyen kızım bu aralar ne versem eliyle çıkarıyor. Üstüne gitmiyorum. Bazende beraber yemek yiyoruz. Ben yerken o da yemeye başlıyor ☺️
Yapraksarmam Mom35 bende beraber denedim bugün kendi yemeğimden bile vermeyi denedim sırf bi lokmacık yesin diye. Zorlamayacağım artık bakalım ne olacak 😊
Yapraksarmam Deletedmom423 b12 eksikliği bizde de var maalesef.ama hafif korkulacak bişey değil dedi doktor. 5 gündür ilaç kullanıyoruz. Geçen ay evet boyu uzadı ama bu ay 2 cm uzamış ay yıldım valla
Deletedmom423 Yapraksarmam bizim b12 200 olması gerekirken 80 mis süt alerjisinden dolayı zaten yoğurt falan bişey veremiyorum kendinden 2 ay küçük çocuklar yanında kocaman
Mom35 Yapraksarmam Üstüne gittikce inatlasiyorlar. Bende de öyle oldu. Arada teklif ediyorum yemezse uzatmiyorum. Bende saldım. Kendim yerken o sırnaşıyor. ☺️
Yapraksarmam Esleminannesi17 24 saat ve 12 saati duyunca şok oldum resmen. Bi doktorla görüşün isterseniz 😳
Esleminannesi17 Yapraksarmam yaa beterin beteri var dimi. Sizinki o kadar durmuyor demek ki. Siz sukredin bakin benimkinjn durmu dogdu digali bu sekil. El kadardi gene boyleydi yasina gelecek hala boyle
Yapraksarmam Deletedmom423 hayır zayıf olmasına üzülmüyorum sende üzülme bünye farkı sonuçta. Ama azda olsa yeseler keşke. Allah yardımcımız olsun
Yapraksarmam Adusmom ya çok afedersin ama resmen gel beni sustur demek için yazmışsın. Bu kadar iştahsız bebek sahibi anne varken sen mi eksiktin ? Yok çok az git napıyosan yap. Alay etmek için mi yazdın yoksa. Neyse kötü konuşmak istemiyorum cevap yazmayın.
Adusmom Yapraksarmam özür dilerim kırmak için soylemedım yanlıs anladın benım hatam detaylı yazmadım İyi aksamlar
Deletedmom423 Yapraksarmam ben zaten zayıf olmasına üzülmüyorum değerleri normal olsa süt alerjisi olmasa isterse yemesin sadece beni emsin illaki biseyler yer ama hem alerji hem değerleri düşük hem zayıf hepsi birden olunca gelişim geriliği falan olacak diye korkuyorum
Yapraksarmam Deletedmom423 Rabbim inşallah yardımcımız olsun. İlaç yazmadı mı doktor ? Süt alerjisi hakkında bilgim yok lakin duam seninle 🙏
Deletedmom423 Adusmom benim kizimda 8 aylıkken 6 buçuk kiloydu senin bebeğin mama falan alıyorsa fazla ama sadece anne sütüyse normal ama bunu yazmanın yeri burası değil 🙄
Deletedmom423 Yapraksarmam ilaç verdi 1 buçuk ay kullandık pazartesi tekrar tahlilleri var bakalim inşallah geçecek sende üzülme sağlıklı olsun da az yesin tabi yemeyincede zor biliyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun
Yapraksarmam Deletedmom423 inşallah normal çıkar değerleri. Sakın üzülme sağlıklı olsunlar Allah büyük 🙏😊
Deletedmom423 Yapraksarmam artık alistim baya önce çok üzülüyor dum ama 7 aydır süt alrjisiyle uğraşıyoruz 3 aydirda bu kan değerleri yerlerde vitaminler falan… aslında doğmadan başlamıştı 34 haftamdan sonrada karnimda gelişimi hep geriden geliyordu ama buna şükür Rabbim dermansız dert vermesin 😊
Yapraksarmam Deletedmom423 Rabbim dermansız dert vermesin. Bunlara şükür demek lazım. Hepsi geçer zamanla biraz sabır 🤗