Bir tepsinin üzerinde 4 ayrı kase, 4 ayrı yemek/püre hazırladığımı biliyorum… sevdiği birşeyse yer ama sevmezse yemez. Eğer eşim şansıma evdeyse o güldürüp oynatırken kandırarak bikaç kaşık veririm ağzına aksi halde öğürür sevmediği bişeyse🤦🏽♀️ O yüzden ben artık hiiiç zorlamıyorum… sevdiyse veriyorum sevmediyse vermiyorum… sevdiği bişeyi keşfettiğimde vermeye devam ediyorum… ama öncesinde o sevmediği yemekleri yinede yapıp bir teklif ediyorum. Örneğin yoğurdu hiç sevmezdi. İçine meyve kattım olmadı hatta hiç istemediğim halde pekmez katarak bile denedim ama yemiyordu. Yinede her akşam yoğurt mayalamaya devam ettim küçük bir fincana. Şu an en sevdiği şey yoğurt😂 bebeklerin damak tadı değişik… sevmediği şeyleri daha sonra sevebiliyorlar… yada çok severek yediği şeyden bıkabiliyor. bence zorlamayın ama peste etmeyin benim gibi denemeye devam🤗