Yapraksarmam aşırı iştahsızlığı dönemselse diş olabilir sürekli ise idrar yolu enfeksiyonu kansızlık gibi sevenler olabilir dra götürüp bi idrar ve tam kan sayımı baktırın gerçekti normal ise bazı bebekler biraz iştahsız olabiliyor çok kafaya takmayın benim kızım bir yaş sonrası iki yaşına kadar yuttuğu her lokmaya sevinir alkışlar olmuştuk altı yaşında şimdi hala da aşırı iştahsız sevdiği hiçbirşey yoktur ne bir meyve ne bir yemek eskiden üstüne düşüyordum şimdi kafama taktığım günlere üzülüyorum bi şekilde büyüyorlar olan biz annelere oluyor her anlarını kafaya takıyoruz hastalıklarını iştahlarını uyku düzenlerini kilosu aşırı düşük olmadıkça çok takılmayın sevdiği şeyler varsa onlardan deneyin bir de üstüne düştükçe zorladıkça iyice nefret eder oluyorlar yemek işinden biz anneler onlar doymadıkça doymuyoruz biliyorum ama çok takmadan rahat davranabilecek onlar da rahat olacak 😍