Busranisa çok zor bir doğumum oldu ☹️ 4 gün sancı çektim açılmam olmadı hiç hep 1 cm di. Fitil taktılar 2 oldu anca açılmadı rahim. Yalvardım sezeryana alın dedim almadılar. 4 gün boyunca sancı çektiğim için ıkınma zamanı geldiğinde ıkınamadım. Bebeğim iri bir bebekti 3810 gr doğdu. Kadın ebe karnıma bastırdı çıkartamadık. Çok zorladı beni. Erkek doktoru çağırdılar geldi bastırdı tüm gücüyle öyle çıkardık. Çıkarken de içimi parçalamış. 3 saat dikişlerimin atılması sürdü. Sonra odaya geçeceğim zaman kalkmam gerektiğinde bayıldım, ayıldım, bayıldım bu 4 kere tekrar etti. Şeker, tansiyon dediler ama kendime gelemiyordum. Kan kaybettiğim sonradan geldi akıllarına. Tahlil yaptılar. Kanım neredeyse bitmiş. Kan nakli yapıldı hemen en son 2. üniteyi takarken hatırlıyorum gerisi yok.. Resmen ölümden döndüm. Travma oldu bende. Hala ilişkiye bile giremedim istememe rağmen o kadar çok korkuyorum ki