Busranisa sağol canım benim evet devlette oldu. 49 gün oldu daha dış dikişim iyi sıkıntım yok ama içten emin değilim 40ım çıkınca da gittim iyileşmiş dedi ama ben emin olamıyorum 😬 hala kansızlık var ilaç kullanıyorum ekstra yememe dikkat ediyorum ama halsizlik var hepgücümü toplayamıyorum