Dlk_kk benim bebeğim meme almadığı için biberonla veriyorum, bir de sütüm fazla ama prematüre doğduğu için sadece sütle kilo alamadığı için mamaya destek gidip kalan sütlerim için derin dondurucu aldım stok yapıyorum. Buna da şükür diyorum. 2 saatte bir sağdığım zaman 60-90cc arası süt alıyorum 4 saate çıkarsa 120-160 arası. Bestlak damla haymana still tee içiyorum ama bunlar sütün kalitesini arttırıyor. Benim tek sağımda kaç cc süt aldığım o gün ne kadar güzel su içtiğime göre değişiyor bence sıvı tüketimiyle alakalı