SolinNasannesi1- benim sütüm var, ama tam kilo aldırmıyor bu yüzden hep sağıyorum süt mama destekli gidiyorum. Prematüre doğdu 13 gün yoğun bakımda kaldı ve biberona alıştı bana da aynı önerileri sundular 4 saat aralıksız ağladı kolik oldu resmen. Memeyi tutmuyor sağlık olsun.