0503 3 aydır bebeğime sütümü sağıp veriyorum beebğşm İştahsız bir bebek sağdığım sütün nasıl yeterli olduğunu anlarım benim gbi sağan anneler sütünü ne kadar çıkıyor benm 3 4 satte 50 60cc çıkıyor iki göğüsden
hypatia 0503 3 aylık bebek için 3-4 saatte 50-60 cc az bir miktar gibi geldi bana canım. Doktorun bu konu hakkında ne diyor? Günde en az 6 adet çişli bez alıyor musun?
melmel35 0503 3 4 saatte 120-160cc arası süt sağıyorum, 2 saat civarı sağarsam 50 60cc geliyor. Sanki biraz az gibi ama damlalar bitki çayları falan deneyerek arttırmayı deneyebilirsin
Oznurrmehmet 0503 benım ıkı satte tek gogusten 100 cıkıyor ama emzırırken ınan bende emın olamıyorum doydugundan
YavruKartal 0503 Bu çişli bez 0 durumu çok tehlikeli.Oğlum 1 haftalıkken 24 saat çiş yapmayınca hastaneye götürdüm böbreklerinin susuz kalıp zarar görmesine ramak kalmış. Lütfen doktorunuza danışın ve gerekirse mamaya başlayın.
0503 hypatia almıyrm maalesef dr muz bırak acıksn dedi ama ona kalsa acıkmıyor jiç 5 saat aç mesela azıcık içip bırakıyor
hypatia 0503 vitamin değerlerine bakılıyor mu bebeğinizin? Doktorunuz aç kalsın demiş ama bence farklı bir doktor görüşü almanızda fayda olabilir çünkü 5-6 adet çişli bezi yoksa maalesef yetersiz besleniyor ilerde sorun yaratabilir bu durum.
Dlk_kk melmel35 siz hangi yöntemle sütünüzü arttiriyorsunuz?? Benim sütüm az ama sanıyorum yarıyor bebeğim 3 ay 12gunluk 8300gram bende 4-5 saat emzirmezsem 120-160cc arasında süt elde ediyorum fakat çoğunlukla her iki saatte bir emiyor bu yüzden 20 dakika sagiyorum 90cc süt oluyor bende normal mi sizce
hypatia 0503 vitamin değerlerinden düşüklük varsa bu da iştahsızlık yapabilir. Doktorunuz uygun bir vitamine başlarsa bebeğinizin iştahı artabilir.
AYLININANNESI2020 Mesela 6saat sagmazsam eger 200 cc cikar 3saate bir sagarsam 120 130 iki gosgden gohslerm cabuk doluyor sagarak veryorm ben bebegim 2aylik son bi kacgundr istahsiz 70 cc icyor duruyor 1saat spra yine istiyor tam doymuyor yani
duru_20 AYLININANNESI2020 merhaba bir şey sormak istiyorum sağma makinelerinin kullanım klavuzlarında sağmadan önce ve sağdıktan sonra tüm sağım parçalarını kaynatın yazıyor sizde öyle mi yapıyorsunuz çok zor geldi bana sağdıktan sonra kaynat koy sağmadan önce tekrar kaynat kurula falan her seferinde çok zor yani 🤦🏻♀️
hypatia zlmkcl ben yapıyorum 🤦🏻♀️ Zor oluyor ama şu şekilde hallediyorum. Önce güzelce biberon temizleyiciyle yıkıyorum sonra kaynar suda birkaç dakika bekletiyorum sonra kurulama.