Benm kızım da 2 ay 7 günlük oldu. Doğduğundan beri mız mız bir bebek, gaz sancıları diye düşünüyordum. Biogaia ve metsil kullanıyoruz yaklaşık Bi haftadır etkisinş göstermesi lazımdı ancak ağlama krizleri daha da arttı. Kalça ultrasonunda doktorumuz kum döktüğünü söyledi ayrıca idrar enfeksiyonu da var yarın detaylıca başka uzmana görünceğiz. Bu ağlama krizlerinin gazdan mı enfeksiyondan mı yoksa atak döneminden mi olduğunu umarım anlarız. Çünkü çok yorulduk. Kızım da bende… Ağlarken memede reddediyor, sakinleşmek çok uzun sürüyor ve tekrardan başlaması da çok kısa oluyor. RABBİM ona, bana ve sizlerle yavrularınıza güç kuvvet versin inşallah 🤲