aLmisMomSs bizimde doktor kilo alımı iyi gerek yok demişti ilk ay bn sarılığın benim sütümden kaynaklandığını duyunca mama takviyesi ypym mi ddm yok dedi doktor gogsumu sıkınca süt geliyor diye sütum cok diyorduk ama o süt cok olduğu anlamına gelmiyormuş bnde öyle oldu sagip baktnzmi kaç cc çıkıyor bnm 2 göğüsten en fazla 50 damla filan kullanırsam normalde 30 çıkıyor ikisinden oda çocuğu doyurmuyor Deneme amaçlı bi kutu alin verin içerse raht uyursa demekki acliktnmis yok aynı devam ederse doktor şart olur .