Benim kızım da çok huysuzdu, ağlıyordu sürekli.. meğer istanbulun sıcağındanmış🤦♀️ memlekete aldım geldim karadenize. Çocuk bi rahatladı, bütün gün uyudu resmen. Alaskaya gelmiş gibi olduk ama 😁 bir geldik hava buz gibi😁 sıcaktanda huysızlaşıyorlar bence🤷🏻♀️