Çok güzel tarifler var , bizimde ek gıdaya geçmemize az kaldı, şimdiden bakıyorum tariflere 😁 iki sorum var size . Ilıklı kemik suyunu 8 saat kaynatmak lazım deniyor.peki bunu cam ocakta yapabilir miyiz .okadar uzun süre kaynayınca patlama falan olur diye korkuyorum açıkçası. Birde lor peyniri yapanlar , bunu dolapta mı muhafaza ediyor sunuz , buzlukta mi.