Aka2020 bende herşeye dikkat ettim ama bu daha fazlaymış 😄😄 aman abartıyormuyuz ne yapıyoruz acaba. Mesela bak kimisi bulgur iyi süt yapıyor der ama gaz yapıyor diyende var. Kimisi rezene iyi gazi alır der kimisi önermiyor. Kimyon herkes çok önerir bana hastaneden verdikleri gaz yapan yiyecekler içinde kimyonda vardı 🤦♀️