Premses- Yeniann3 gözüm.kalmasin diye asidini biraz alıp yarım bardak içiyordum 😀😀sonra büyüklerin dediği gibi sütum falan çekilir nemelazzimm😀😀😀
Yeniann3 Premses- demi yani hem sütün çekilir diyolar hem gaz yapar diyolar. Bi karar veremiyolarki 😄
Bom Hamileyken aserecek kadar cekiyordu canim dogum olsun saglikla yavrumu kucagima alayim 1 bardak buz gibi icecegim diyordum hep😀 haftada bir falan aciyorum 49 gunluguz hic bi yan etkisini gormedim ama tabiki bebekten bebege degisir
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yeniann3 2 aylıkken hiç içmedim. 6 aylıktı içtiğim zaman cok az yarım bardakmherhalde. Simdi 10,5 aylık içiyorum ara ara 😂🙈
Hlal Yeniann3 bende hamileyken buz gibi kola cekmisdi canım icmisdim şuanda bazen içiyorum canım çekince
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yeniann3 Çok faydalı bir şey değil. Sütten geçiyor sonuçta olabildiğince az tüketiyorum. Et, tavuk ızgara falan yanında güzel gidiyor. O zaman az içiyorum. Salata varsa, cacık varsa aramaam zaten 😂 sen içmesen iyi olur.
Ereneren Yeniann3 bikac yudumdan bisey olmaz canım ama cokta soğuk olmasın bence. Yada tedirginsen az su kat içine
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yeniann3 meyve suyu da çok zararlı zaten. Kendiniz evde limonata yapın, meyvelerden organik meyve suyu yapın. Oh mis ne güzel oluyor var yaaa 🤗
edavemiraduruu Yeniann3 Bende ilk aylarda gaz olur diye bir çok şeyi tuketmedim ama sonrasında mesela kuru fasulye falan tüketmeye başladım arkasına da rezene çayı yapıp içiyordum canın çekiyorsa azar azar tüketmeye basla bir gözlemle bakalım gün içinde de rezene içebilirsin
Yeniann3 Brna-34 evet canım bizim her sabah aynı saatlerde oluyor. Gün boyu olmuyor en azından ona da şükür
Avsininannesi15 Yeniann3 ilk gunden iciyorum yanliz emziriyorum 4 ayligiz bi sikitmiz olmadi gazla ilgili