Rabia88 Kocaeli gebzede oturuyorum, 3+1 evim ve banyo dahil her yer yanıyor, en yüksek 346₺ ödedim bu ay, pencere vr cam kenarlarına yapışkanlı bant (artık adi neyse bilmiyorum) "ondan cekti, cok soğuk geliyordu oralardan, balkon kapisinin anahtar deligine bile elektrik bandi yapistirdik ordanda soguk geliyordu. Evin sicakligini hic ölçmedim daha, ama kombi 45-47 arası yanıyor, çok nadir 50 ye çektiğim oluyor, üst katim boş,dolu olsa belki daha cok ısınabilirdim, yaz gelsin de faturalar düşsün diye bakıyorum