Belmaeylul Rabia88 ağzım uçukladı 900 nedir 700 nedir ben bizim evde yaksam onu donla gezerim en düşükte yanıyo orta kattayım gayet sıcak 168 geldi en yüksek 200 ödemişimdir
Rabia88 ikos58 bende gün içinde camları açıyorum havalandırmak için ama 27 derece çocuk için çok yüksek değil mi ? Genelde 22-24 arası olması gerekir diye söylüyor doktorlar
ikos58 Rabia88 evet cok yuksek ama gercekten evım asırı sıcak oluyor ne yapacagım bılemıyorum dusuremıyorum ısıyı
Sevde123 Alt katımda üst katımda odun sobasi kullanıyor ben ugrasamadigimm için elektrikli radyator yakıyorum bizim dogalgazimiz yok tek oda da yakıldığı halde 510 lira fatura gelmiş ve biz şok 😒 çay kaşığı ile zam verip kepçeyle alıyorlar sagolsunlar👊 kocama da müstehak anasının dizinin dibinden ayrılamayıp merkezi yerden uzakta oturursa olacağı bu 😒 keşke diğer odalarda ısınsaydı hiç gözüme gelmezdi mutfak buz gibi yatak odası da büyük olduğu için oturma odasına taşındık resmen 😢allahtan mersinde oturuyorum daha soğuk bi iklimde olsak ne yapardım bilmiyorum
Deletedmom47 0-3 aylık yenidoğan bebek neyin 20 derecede durması yaaa ? Komikleşmeyin birşey biliyorum diye .Bir yenidoğan bebek 24-25 derecede durmalı .Sonrasında ise 21-22 derece ideal .Ki bu sıcaklık derecesi kişiye görede değişir kendi tercihi herkesin düşünce özgürlüğüm var diye başkalarının düşüncelerine saygısızlık yapmayın çok bilmişlik yapıp .
bng_bng En düsükte yanıyor ama bende 430 lira ödedim anlamadım neden bu kadar yuksek geldi gecen senede aynı yaniyordu en fazla 300 geliyordu ne kadar cok zam gelmis ya😯
Merfeee Rabia88 merkezi sistem bizimki.. öğlen yapmadığı halde 300 lira ödedim.. akşamları deli gibi yanıyor ama
bng_bng [bilinmeyen] bende yalovada yasiyorum gercekten en düşükte yakmama ragmrn cok fazla gelmis sehirler arasinda da fark oluyo herhalde
MSakman Rabia88 evin ısısı 22-25 arası 45-46 derecede yakıyoruz normalde 200 aşmazdı faturamız bu ay 516 geldi ama hiç kapatmadık kombiyi sürekli yanıyor 😊
Sabriyeillke [bilinmeyen] benim sadece cogun odasi yaniyodu oda sicakligi 22deydi simdi yatak odasinifa yaktik havalar sertlesince ben oturma odasinda oturmuyorum buyuk cunku isanmasi zor mutfakla balkon birlesik orasi hic isinmaz zaten o yuzden iki petek yetiyo
Merrcimek Rabia88 Biz sonuna kadar köklüyoruz ona rağmen evim 21 dereceyi geçmiyor malesef🤦🏻♀️ Isıtamıyorum bide fan almak zorunda kaldık çünkü çocuğu 21 derecede yıkıyamıyorum. 350 mi neydi ama bu ay 400 küsür gelir
Merrcimek [bilinmeyen] Bize doktor 21-24 arası demişti. Cayır cayır yakıyorum ona rağmen anca 21 oluyor.
Merrcimek Mel-sin Sobaya mı geçsek ne yapsak 😩 Ben de ısıtamıyorum evimi alt katta bi teyze var yakmıyor üst katım boş ve Kuzeye bakan bir yerde oturuyorum sürekli rüzgarlı yazın bile balkona çıkınca üşüyoruz
Mel-sin Merrcimek Valla bilemedim ki. UFO yaksak da sıkıntı. Bu sefer tek oda isinicak yine odeyecegimiz para 250den az olmucak. Ki tek oda sıcaklığında olucak. Ee biz hasta olucaz, çocuğa gecicek. Kişi bı atlatsaydk.
arasmom Rabia88 Bizim kombi 3 senedir bizimle son zamanlarda 80de bile yaksak evin içi soğuktu kombi ve peteklere ilaçlı bakım yaptırdık şuan hâlâ 40 50 yakıyoruz misafirler terliyo evin içinde gelen çok sıcak diyo
Dogalice [silindi] Benim eltim yalovalı.Çiftlikköy’den sahile yakınmış evleri.Eşimde dahil olmak üzere Kendileri de Karaçay Çerkeslerinden.Küçük bir yer olduğu için herkes birbirini tanırmış.Yazın Bende gitmek istiyorum Yalova’ya 😄