Rabia88 Baynimir bizim alt kat komşumuz da genelde yakmiyor üstten siz alttan diğer komşular yakıyor istiyorum diyor 😂 bizde üst kattayiz gece gündüz açık kapatınca emen düşüyor sicaklik
Rabia88 [bilinmeyen] yaşadığımız yerin iklimine ayak uydurmaniz gerekir çok doğru yapıyorsunuz İzmir de yaşıyorum İzmir genelde aşırı sıcak Oyun halısını 4. Ayda kaldırdım çünkü bebeğim 4. Ayda oturmaya başladı hareket eden bir bebeği bebeğiniz büyüdüğünde anlayacaksınız tutmanız imkansız özgürlüğünü kısıtlamak bana doğru gelmiyor sürekli bir yerde oturursa kesfedemez ama kızım aşırı hareketli döner Done kendi odasına bile gidiyordu emeklerken asla Durmaz evimiz çift kat parke ama Cat katı olduğu için yine de soğuk oluyor İzmir için rakamlı matlarimiz var ama kızım onları sokuyor hiç bir işe yaramıyor yani şuan o matlar
Zeynepkalem Rabia88 İstanbul Bağcılar yenimahallede oturuyorum site yönetimi sağolsun ilk iki hafta 600 üçüncü hafta 900 olmuş
Sabriyeillke Biz tek petege 140odedik sonra iki petege ciktik ayin yarisindan sonra 216 ayin basindan beri iki petek yaniyo bu ay 500gelir helalde (50derecede) elektirik desek ona keza 86gelmisti bklm simdi ne gelcek galiba bize en az su geliyo evlendigimizden beri hic 60olmadi😃😃😃
Dogalice Mel-sin Zeynepkalem ay o ne öyle.Şehirler de fark ediyor biraz.Başka eve çıkın anacım 900-750₺ yakıt mı ödenir.Hadi evin dubleks olur eyvallah.Biz ev aldık yaz a doğru bitecek inşallahh.o da olmasaydı başka bir eve taşınacaktık.🙈
Deletedmom13 Rabia88 50 de yakiyorum bazen daha da arttırdıgm oluyo çocuğuma feda olsun para hic önemli değil
Deletedmom_297 Bizim suyla çalışıyor yani karta su yükle öyle çalışıyor zaten 2 Petek o sekıl 400 450 gidiyordu Bende radyotör yakıyorum evde sıcak oluyor 1+1 zaten 360 tl geldi elektrik
Dahlia [bilinmeyen] Çocuklar için uygun derece 20-24 arası. 18 derecede kısakolluyla mı duruyorsunuz? Yüksek gelen faturaların sebebi cayır cayır yakmak değil. Cayır cayır yanmadan da yüksek geliyor zaten.
Ercanekininannesi Evim 2+1 tüm odaları yakıyorum 50-55 arası genelde evden çıkarken 45e düşürüyorm ve sürekli yakıyorum evimde bays sıcak uzn kollu badiyle geziyorum. Geçen ay 254 lira gelmişti. Geçen senede en yüksek 180 ödemiştik
Mel-sin Dogalice Benim kocam anacı. Annesiyle aynı binada oturunca taşınmak istemiyor. Taşınmayınca da mecbur ödücek 🤭🤭
ikos58 Rabia88 benım evım kucuk ve guney cephe ve cooook asırı sıcak gercekten 1 de yanıyor corap falan gıymıyoruz cocuk var dıye mecbur yanıyor 1 de 260₺ gelmıs
ikos58 [bilinmeyen] valla ne guzel camları acıp havalandırıyorum hergun ama 27nın altına asla dusuremıyorum
Rabia88 ikos58 bende gün içinde camları açıyorum havalandırmak için ama 27 derece çocuk için çok yüksek değil mi ? Genelde 22-24 arası olması gerekir diye söylüyor doktorlar