Rabia88 Bizim apartmanda nasıl bi yalıtım varsa , Çanakkale’deyiz dışarısı şuan -2 gece saat 4. Evin derecesi 25-26-27 gidiyor. Gecelikle geziyorum.Oğluma da mecbur kısa kol body ve tek alt giydiriyorum yoksa terliyor.Şuan yanmıyor genelde yakmıyoruz. -5/6 filan oldu kar yağdı o zaman yaktık. Bi de bi ara çok bi soğuk gelmişti az öyle yakmıştık. Ne biçim bi zam yapmışlarsa bize 100 civarı bişi gelmişti. Yakmayana böyle anacım.
Alt katım üst katım bebekli, onlarda da durum böyle 🤷🏻♀️ Allah herkese sıcak ev nasip etsin ama böyle fazlası da zarar 22 filan olabilse iyiydi, emzirirken sucuk gibi oluyorum oğlumla hep üst değişmece 😟