Asyah- Muhammedyusuf canım ben önce biraz sagdım ön sütümü attım onu. Sonra bebegımi emZirdim bir de oyle dene son süte ulaşamadıkları ıcınde yeşil kaka yapıyorlar umarım alerjiden degilde bundandır
Muhammedyusuf Asyah- bugün sabah sarıya döndü probiyotik damla kullandım 3 gün inş gün içinde de devam eder sarı olarak . Ön süt evet sıkınca hemen çıkıyo yağlı olunca sağlamıyorum zaten
Asyah- Muhammedyusuf aynen canım ınsallah devam eder oyle yaglı kısmını alırsa yeşil yapmaz bızde de oyle oluyordu
Muhammedyusuf Asyah- korkmuştum sütü kesecm diye çünkü bebeğim biberon tutmadı mama da sevmedi hangi mamayı aldıysam kustu
Asyah- Muhammedyusuf benımkide bıberonla ıcmıyor canın bazen sağıp veriyorum biberondan nefret ediyor . Anne sütünü alerjısı olsada kesmıyorlar sen bol bol emzir
Asyah- Eslemmomy bugun sordugumda gazı varsa devam et dedi yoksa bırak kararsız kaldım gazı var ki alttan cıkarıyor ama rahat cıkarıyor bıraksam kesilir mi bılmıyorum 😐
ilknurmiray Muhammedyusuf rota aşısı oldu mu olduysa 😞çoğu bebek aşıdan sonra bağırsak sorunu yaşıyor malesef
Eslemmomy Asyah- probiyotik yararlı bir şey aslında alttan da çıkarıyor olsa da kullan bence zararı olmaz diye düşünüyorum
Eslemmomy Asyah- benim gorumcemin kızı 6 ay ağlamış gazdan belki de ondan kullandı benim doktorum 3 ay kullan dedi bakalım gazı bitince bırak dicek mi bana da
Eslemmomy Asyah- genellikle 3.ayda bitiyormus en azından azalıyormus ağlamaların kesilmesinden anlıyorlar galiba bilmiyorum benim de ilk bebeğim 🤷🤗