Asyah- Deletedmom348 son olarak bir sey daha sorcam bizz nbl kullanırken d vitamini kullanmadık ıcerisinde var diye siz de oylemi yaptınız ?
Asyah- Deletedmom348 anladım canım bana gerek yok dediler decatabs kullanıyorduk ıcınde var dedi dontor d vitamini
venustomris Elisaf ah çok naziksiniz çok teşekkür ederim ama yakın mıyız ki ben İstanbul Bahçeşehir’de oturuyorum
Aybkarslan Asyah- 7 ayligiz hala kullanıyoruz. Süt alerjisi var yoğurt kefir filan yediremedigim için ve de kabızlık yaşamasın ek gıdaya geçince diye bırakmadı
Deletedmom348 Asyah- Bize de içinde var ama ayrıca kullanın dedi 3 damla ocean D vitamini. Hepsi Farklı diyor canım. Bilemedim
Aybkarslan Asyah- genelde 2 yaşından önce geçmiyor eğer sansliysak 1 yaşından sonra hafifleyebilir ama 1 yaşına kadar deneme bile yapmayacagiz malesef
venustomris Elisaf biz çok sık evden çıkamıyoruz o tarafa doğru geçebilirsek sizinle tekrar iletişime geçmeyi çok isterim tekrar çok teşekkürler ☺️
Muhammedyusuf Asyah- evet gürültülü geçmiş olsun canm yok ben partikülü alıyorum ama yeşil alerji var mı bilmiyorum