Asyah- Deletedmom348 aynen canım bize doktorumuz vermıstı onu daha bir aydır kullanıyorum nbl yi ınsallah bulabılırım ozaman
Asyah- Deletedmom348 Allah Allah bılmıyordum bunu neden zor acaba fiyat olarakta sanırım digerlerinden pahalı
Deletedmom348 Asyah- Pahalı evet. En son 95 TL ye aldık. Eczane eczane aradık ilk bittiğinde kimse tercih etmiyormuş. Özel bir probiyotik olduğu için onlarda getirmiyormuş.
Asyah- Deletedmom348 anladım ama gerçekten digerlerine gore iyi kızım kendi kendine gaz cıkarmaya basladı :) eskiden masaj falan yapardık ancak cıkarırdı
Asyah- Alya_sare uuuuu baya sürmüş benimde yigenlerim var ama hiç onlarda boyle uzun kullanım gormedım bıraksak ne oluyor acaba
Deletedmom348 Asyah- Gerçekten iyi değiştirmeyi düşünmüyorum hiç. Bir doktor arkadaşım da probiyotik olarak en iyisi o dedi. Şimdi sadece damla sayısını düşürdük mesela biz. Ama devam edin dedi bize
Alya_sare Asyah- benm kızım idrar enfeksiyonu geciriyor o yuzden doktr bıraktrmıyor birara bırakmıstık tekrar basladık
Asyah- Muhammedyusuf canım bizde laktoz alerjisi var bızımde her bez sulu partıkulsuz . Relaktaz kullanıyorum ıkı gunduru duzeldi ama yine arada oyle . Gurultulumu ?
venustomris Elisaf ah çok naziksiniz çok teşekkür ederim ama yakın mıyız ki ben İstanbul Bahçeşehir’de oturuyorum
Muhammedyusuf Asyah- evet gürültülü geçmiş olsun canm yok ben partikülü alıyorum ama yeşil alerji var mı bilmiyorum
Asyah- Deletedmom348 son olarak bir sey daha sorcam bizz nbl kullanırken d vitamini kullanmadık ıcerisinde var diye siz de oylemi yaptınız ?