Eslemmomy Asyah- elimden geldiğince dikkat ediyorum da ne zaman uyuyacağı belli olmadığı için bir hafta on gündür gündüz uykusu yok neredeyse atak dönemi galiba
Asyah- Eslemmomy bir zaman oyle oluyor canım bızımde oyleydı ben sabahdan akşama uyumadıgını da bılıyorum degısıyorlar her gun farklı dilerim duzelir . Ben uyurkende veriyordum saati geldiginde . Sende dene derin uykudaysa uyanmıylr
ilknurmiray Muhammedyusuf rota aşısı oldu mu olduysa 😞çoğu bebek aşıdan sonra bağırsak sorunu yaşıyor malesef
ilknurmiray Asyah- ben ilk bebeğimde yaptırdım o zamanlar doktor ne derse yapan biriydim araştırmıyordum hiçbir şeyi kabızlık oldu günlerce kıvranırdı sonra ise hep ishal olurdu o günler zor geçmişti şimdi oğlum var dört aylık yaptırmadım