Fuathulya sma kullanıorz biz güzel mama gaz yaptığı söylenior kolik bebeğim olduğu için mama aldığı günde almadığı günde aynıydı arada vermediğim zamanlar vardı bizde ekstra gaz yapamdı… günde 3 defa veriyorm ben aslında 1 di 2 ye çıktık 3 dü şimdi 3,4 aylığız bazen 4 içior siz ayarlarsınız ihtiyacına göre ama asla emzirmekten vazgeçmeyin emdikçe artıyor süt gidin gelin verin ağzına o zaten ilk zaman çok emmer 1 saat bile emebilir… gak derse ver guk derse ver mamaya çok yönelme derim birde hangi mama alırsan al şeker ilaveli olandan asla alma seni emmez bırakır.. birde mama eziyetli birşy sürekli biberon kaynayacak çok stril olmalı kaşık izasında ölçüsünü ayarlıcsksın ilk zaman zor mama ne kdar vermem lazım nasıl vermem lazım çok araştırdım sonra kendim 30 cc vererek başladım büyüdükçe arttı şimdi 90 cc içior bazen 60 cc