KahramanAnne aslında 40ml hiçde az değil. Acaba iyi çekemedimi? Emzirip üzerine sağım yapıp mı verseniz? Bana dr um öyle demişti emzir, sağdığını ver, üzerinede mama ver.
bu emzirme işi çok zor, sütü az olan herkese allah kolaylık versin. Jerkes farklı bişey söylüyo insan ne yapıcağını şaşırıyo.
bide sütü fışkıran bilgiçler var mama verme emzirdikçe artar bol bol emzir sanki biz keyfimizden mama veriyoruz